Kort om mina senaste år.



fredag 9 december 2011

Ibland har man fel!

Ibland har man fel, och tur är väl det. Igår fick jag från min läkare det skriftliga beslute man fattat om mig i Region Skåne. Jag får ersättning även för de kringkostnader jag haft i samband med operationen. Det visste jag inte säkert innan och är oerhört tacksam för att jag får. Det har ju varit en del resor innan och efter inte bara vid själva operationstillfället. Att täffa narkosläkare och diverse andra ställen inklusive information om operationen krävde sin resa och sedan är det klart att professorn ville veta hur väl hans operation slagit ut så då blev det en resa efter också. Klart att slutsumman blivit rejäl. Försäkringskassan var snabb att skicka mig orginalkvitton vilket gjorde att jag kunde göra sammanställningen idag och skicka in till Regionhuset idag. Så får jag vänta och se men nu börjar jag våga tänka på Freiburg i januari/februari. Nu ska de bort, alla elaka lungmetastaser.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar