Kort om mina senaste år.



torsdag 3 oktober 2013

Röntgen 1 imorgon

Selma har nu börjat förstå att hon ska ha tratten på sig och benet ser bättre ut idag. Hoppas nu det läker ut under helgen så vi slipper se henne lida så här. Inget kul men naturligtvis ett måste. Trots allt har vi haft tur med att hon varit bra frisk hittills.

Imorgon är det dags att gå upp i ottan igen och ta sig till Lund bara för en röntgen bild. En timme dit en timme hem och en kvart på plats. Fortfarande ingen kallelse till kirurg så svaret har jag ingen aning om när jag ska få. Antar dock att det är till honom jag träffade första gången i somras som jag glömt namnet på men som var mycket trevlig och lätt att prata med. Kan också vara till damen som gjorde mitt ingrepp första gången och hon var minst lika trevlig hon. Så det viktiga är att någon, bara någon kalla mig och ger mig ett svar. Att fråga receptionen eller röntgenpersonal skulle jag tro är helt omöjligt med i alla fall min tidigare erfarenhet. Men jag kan inte Lunds rutiner och de kan vara annorlunda. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar