Kort om mina senaste år.



fredag 6 september 2013

Nu är jag tillbaka igen!

Efter några tråkiga dagar med massor med diarréer som gör mig fullkomligt helt matt. Men ändå vid bra humör. Konstigt att det är så annorlunda när man har stomi, men det är det. I alla fall har dagarna varit tröttande men humöret börjar nu komma tillbaka. Även om tvätt kan få vem som helst att bli på dåligt humör i vanliga fall. Men snart är allt rent igen och vi kan börja smutsa ner nya kläder igen. Evig rundgång.

Snart dags för nytt sjukhusbesök och jag hoppas snart få besked från Thorax. Kan ana att igår var första dagen man tog upp mig igen på deras veckokonferenser och om min uträckning stämmer bör jag få någon form av besked i början på nästa vecka. Dock vet man ju aldrig. remissen ska vara skriven så att man vill göra behandlingen i slutet av september och då bör man ju rimligtvis få besked i mitten på månaden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar