Kort om mina senaste år.



måndag 30 september 2013

Min saftpressare

Min saftpressare


Idag förstår jag inte hur jag klarade mig innan jag fick denna saftpressare. Så mycket enklare och godare mina måltider blivit och så otroligt mycket mera man kan tillgodogöra sig. Ett av mina enkla, fina, nyttiga och godisdrickor består för min del av fyra morötter, ett äpple och en halv citron. Sagolikt mellanmål med en massa vitaminer i. Vill man ha fler nyttigheter i denna dryck kan man blanda i lite spirulina och vips är det hälsokost på högsta nivå. Går ju bra för dem som inte klarar konsistensen att även ta i vetefräs eller korngräs. Naturligtvis använder jag denna till alla varianter det är bara ens egen fantasi som avgör när man inte kan hitta fler recept. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar