Kort om mina senaste år.



torsdag 26 juli 2012

Allt bra!

Allt, eller det mesta, är bra med mig. Har det inte helt enkelt med magen och att vara på stranden så jag har fått korta ner de stunderna. Känner ändå att det är så pass trevligt att jag vill gärna fortsätta att gå dit. Men efter ett snabbt bad kan jag i regel inte stanna så mycket längre än att badkläderna hinner torka. Magen sätter i gång och protesterar. Hoppas hela tiden det skall bli bättre, men antagligen är det maten jag äter, men vet inte riktigt vad av det. Så idag ska jag försöka ändra på det även om jag bara har nio dagar kvar här. Oj oj vad tiden gått fort. Snart en månad bara passerat. Fantastiskt att haft sol och värme varje dag. Det känns bra inför höstens behandlingar.

2 kommentarer:

  1. http://www.marleneshalsokoll.se/jag-valde-att-dra-upp-trojan-for-m-magsin-journalist/img_0367/

    optimal hälsa Karin läs om Marlene som har stomi och skriver mycket bra om hälsa
    Mvh Marie

    SvaraRadera
  2. Skickar en till http://blogg.amelia.se/lifebyleila/
    det är bloog om en kvinna som hade tarmcancer,frisk idag och mycket för att äta bra och träna,toppen kvinna
    Marie

    SvaraRadera