Kort om mina senaste år.



torsdag 19 juli 2012

Blåmärkena bleknar!

Blåmärkena börjar blekna nu så jag antar att det betyder att mina blodplättar börjar bli bättre, vilket ju i sin tur måste vara positivt förnästa behandling, eftersom min läkare var rätt orolig sist. Säkert, rätt mat, värme, underbara bad och avkoppling som kan vara en bidragande ursäkt till det. Känns bara lite tråkigt att om tre veckor ska jag få tre nya omgångar. Känner av fötternas stickningar även här i värme och efttersom det oftast är stengolv här måste jag har strumpor på mig, trots denna värme. Ser lite komiskt ut, men vad gör man inte.
Badade själv igår, vilket inte var någon höjdare. Ska se till att hitta förbättringsåtgärder ytterligare, för jag älskar verkligen att bada. Men går det inte så mgör det inte det. Men det ska gå, och jag ska hitta konceptet för mig som gör att det går bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar