Kort om mina senaste år.



måndag 30 juli 2012

Något är det.

Efter allt bra har en del blivit sämre. Av någon anledning har det börjat göra ont i lungorna igen ordentligt i synnerhet min högra och en massa skrot i halsen som vill upp, men fortfarande finns inte krafterna att hosta upp det. Det kan vara flera anledningar som mina promenader har satt igång lungorna, baden har gjort mig känsligare eller kan det vara för lägenheten vi bor i är helt klart fukt i. Vet inte om det kan påverka men jag hoppas på att det ska försvinna snart. Har slutat bada i havet flör säkerhetens skull, fast jag älskar det. Går fortfarande mina promenader, vill jag inte vara utan på någor sätt och vädrar lägenheten mer nogrant nu. Men jag känner mig lite febrig och extra trött, men det kan vara värmen också såklart. Ja, det kan vara massor av anledningar så det är kanske inte lönt att fundera över det. Inte å många dagar kvar nu, tyvärr. Här är så underbart, nu vill jag hellre njuta av dessa dagar än känna mig halvdålig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar