Kort om mina senaste år.



lördag 21 juli 2012

Min termostat är inte rätt!

Hur varmt och skönt som helst ute men jag fryser, i synnerhet på kvällarna. Förstår inte själv riktigt det men om det är typ 24 grader på kvällen och det blåser lite då blir jag helt knottrig av "kylan". Får sätta på mig de varmaste kläderna jag har med mig. Men jag antar att det återigen är min termostat i kroppen som fortfarande är helt fel. den kommer nog aldrig gå tillbaka till vad den var innan. Men frusen har jag klart alltid varit.
Har varit ute och vandrat i bergen idag, en jättefn tur men båda vacker natur och underbar panorama utsikt över hela Barcelona. Lite jobbigt var det allt att gå upp men jag tror det var precis vad mina lungor behövde, de fick verkligen jobba på heltryck idag. Men jag hade lite för lite vatten med mig så lite huvudvärk har jag allt från turen ikväll. Visst drak jag så snart jag kunde men det var redan försent då. Nya tag imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar