Kort om mina senaste år.



söndag 8 juli 2012

Så är vi framme!

Nu har vi varit här några dagar och fått handlat både mat och en del annat så vi klarar oss. Varit ute en kortare runda för att kolla in hur vi bor men har klart en del kvar. Men det är en underbar våning vi bor i med både balkong och treass och möjlighet att sitta ute hela dagen om vi nu skulle vilja det.
Har verkligen fått veta varför kanske inte alla reser med stomipåse på magen. Men skam den som ger sig. Nu hände en olycka och fler ska inte hända, det får inte hindra mig från att göra det jag vill och det jag orkar. Men det är klart att jag förstår andra som kanske stannar hemma hellre än tar sig ut på egen hand för det är inte lika enkelt. Nåja, vi har det bra och kommer granterat få det bra under veckorna som kommer. men synd tiden går så fort när man är lycklig för rätt som det är är vi hemma igen och tillbaka i cellgiftsbehandlingarna igen. Men nu en massa härlig Medelhavsmat och visst finns det ekologiska affärer även här i Spanien och bara några hundra meter från mig ligger en mycket bra som jag säkert kommer besöka flera gånger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar