Kort om mina senaste år.



onsdag 4 juli 2012

Barcelona imorgon!

Känns riktigt bra idag, fast det har varit en hel del att fixa med. Det är ju en del som ändå ska göras innan resan som tvätta, stryka och sortera borta allt man ändå inte kommer använda men ändå kan vara bra att ha med. Sen ska det handlas bajspåsar och lite extra mat och så. Nu är det mesta gjort och snart kan vi pusta ut här. Vi åker ner med en glädje som sitter i och nu gäller det att vara ordentlit med mathållningen även om jag vet att den mat man ska äta är Medelhavsmat, Indisk mat eller Asiatisk mat. Och vilken tur jag har för jag är lika förtjust i dem alla och det ska inte bli några problem tror jag men det gäller ju ändå att tänka rätt hela tiden så åtminstone 85% hela tiden blir rätt. Men det känns bra och det känns skönt att få komma ner till riktig sommarvärme eftersom min termostat lagt av och bara stor inställt på "frysa" hela dagarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar