Kort om mina senaste år.



tisdag 17 juli 2012

Jag dricker litervis med vatten!

Jag dricker och dricker och dricker men är ändå helt uppsvullen. Det lägger sig klart under natten men det gör nästan ont på dagen. Kanske bidrar det att jag mgår så mycket, men det är så mysigt att bara gå och gå och titta på alla fina hus. Tror man samlat alla och placerat de bästa här i Barcelona, för här finns gott om annorlunda, sevärda hus som man inte kan slita blicken från. Klart här finns annat också, men när jag går som jag gör njuter jag av alla husen främst.
Idag har jag vågat mig på att bada i havet och det gick bra även om det bara var en kort stund. Det har blivit varmare här idag så jag var bara tvungen att gå i det inbjudande havet. Klart, fint och varmt var det och jag njöt verkligen, men är ändå lite försiktig tills jag vet att de kommer fungera helt ok.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar