Kort om mina senaste år.



måndag 10 juni 2013

Kanske lite visare imorgon!

Tisdag imorgon och dags för läkarbesök. Det jag är mest nervös för just nu är att jag inte kommer få något riktigt svar utan att man förhalar det med en ny röntgen eller förfrågan eller något annat man kan komma på. Och snart är det semestertider och då står de flesta sjukhus still, det vet vi hur mycket man än pratar om att cancersjuka ska få vård ändå. Mindre personal gör att det kanske inte är lämpligt. Sen vet jag inte hur köerna är till IRE och inte hur många patienter man gjort det på och hur lång väntetiden beräknas vara om de säger att det skulle gå. Med otur är det mitt under den vecka vi åker till Barcelona på. Men, ja en dags väntan till så kanske några frågor blir besvarade.

Helgen har i alla fall gått fort med studenter och Regndroppsmassage som jag varmt kan rekommendera. 

2 kommentarer:

  1. Jag önskar Dig att Du står på Dig i morgon och inte accepterar några förhalningar, Karin. Kämpa på! Vi som läser Din blogg tänker på Dig i morgon!

    Tanja

    SvaraRadera
  2. Tack, för ditt stöd! Det känns så bra.

    SvaraRadera