Kort om mina senaste år.



onsdag 8 augusti 2012

Ingen behandling idag!

Det blev ingen behandling idag. Efter m20 minuter fick sköterskan helt stoppa giftet. Först kräkte jag och läkare tillkallades men vi bestämde att fortsätta när sköterskan ser att jag kliar mig i händerna vilket jag själv inte märkt. Läkaren och jag tycker ändå vi kan fortsätta och att detta är en slump, tror vi ja. Fem minuter senare är det kaos med kliandet och man stoppar genast behandingen. Jag kommer aldrig mera att kunna få just detta cellgift mera. I alla fall var det detta man sa till mig idag att har man fått den reaktionen som jag fick idag tåler man inte det längre. Ny tid är uppsatt till om två veckor men då blir det antagligen med det giftet som jag tappar håret av och det vill jag inte igen. Min ordinarie läkare är på semester och hon ska ta ställning till den nya situationen och förhoppningsvis ringer hon  mig så vi kan diskutera det. Så var det med det, känns lite snopet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar