Kort om mina senaste år.



måndag 20 augusti 2012

OK idag!

Idag har vi haft problem med Internet igen. Det tar aldrig slut med nätproblem. Datorer i all ära. Det är underbart när det funkar och fruktansvärt när det krånglar.

Behandlingen idag tog under en timme och jag mår bra, knappt ens minsta illamående. Känner inte av att jag fått det idag. Fantastiskt och bara två gånger kvar. Kallelse till CT PET röntgen blir måndag i vecka 38 så i början på oktober hoppas jag få svar på hur jag mår inne i kroppen. Läkaren undersökte mig idag och tror inte att det kan vara metastaser som gör ont på mig och med den minimala chans det kan vara får jag ändå cellgifter under tiden för det så då skulle det inte förändra något i behandlings hänseende menade hon och det låter ju vettigt. Men det hon tror det är att något med muskelfästet. Kanske har jag hostat så hårt att något hände då. Inte för jag kommer ihåg att jag skulle gjort det, men smärtan kom nästan från en stund till en annan så det finns ju anledning att tro att det stämmer. Men ingen extra röntgen denna vecka och jag känner mig nöjd med svaret för jag känner det så pass mycket och att det är som jag "tappar" något vid lungan. Om det stämmer ska det bara självläka och man får se tiden an. Jag tycker detta var bra och håller tummarna för att hon har rätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar