Kort om mina senaste år.



måndag 13 augusti 2012

Tankarna maler och maler

Tillbringat en massa tid med att tänka på hur fortsättningen för min behandling kommer bli. Önksar att det inte alltid ska vara så drastiska handlingar. Jag vill absolut inte få cellgift tre gånger för att tappa håret under den tiden, men sedan undrar man klart hur fortsättningen kommer bli om det blir fler omgångar eller inte. Många tankar som snurrar och aldrig något riktigt svar för ingen vet.
Tänkte jag måste nog förtydliga när jag tidigare skrivit att det är bra att äta choklad. Naturligtvis ska det vara nörk och minst 70% kakao. en tanke man kan ha på bra mat är att om man en gång sått ett för så maten har fått växa, då är det också bra mat att äta. Det är lätt att förstå och tänka. En massa knep men det är mycket att tänka på om man vill göra det rätt till 100% vilket man bör göra under tiden man har cancer för att efteråt hålla sig till minst 85%.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar