Kort om mina senaste år.



onsdag 9 februari 2011

Lite nytt

Idag skickade sekreteraren information om hur mycket och till vilket konto jag skall betala sjukhuset. Det var ovanligt snabbt. Men hon skulle skicka mer information men om det stämmer har de inte kommit. Min läkare väntar besked på hur professorn tänker sig min behadling ifråga om operartioner och så. Hon väntar på det för att ta kontakt med Landstinget men inget händer. Hon berättar att de brukar vara snabba men jag tror nog att det är för mycket att hoppas på att de är så snabba att de skulle hinna med att betala in detta innan jag blir opererad. Men man kan ju hoppas på ett positivt besked i alla fall.

Jag och Erika har tillbringat eftermiddagen med att uträtta en hel del ärenden. Vi har köpt en matta till hennes rum och bytatnågon julklapp som gått sönder och köpt klockor på rea och en massa till. Men det jag ville berätta var att jag idag upptäckt att om man skall köpa alvedon är det billigaste stället jag hittat på Rusta (av alla jalla ställen :-) ). Kan vara bra att veta även om det bara var 2:- billigare. Trodde att det skulle vara apoteket som det var bäst att handla på men det försåt jag nu att så är det inte. Lite komiskt tycker jag det är.

TACK alla för ert stöd, det betyder mycket för mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar