Kort om mina senaste år.



fredag 4 februari 2011

Psykisk tortyr!

Fransmän och svenskar är verkligen inte lika. Jag har ett datum för eventuell operation. Man skall haft ett möte i tisdags där det beslutades om mig. Får jag beskedet? Nej, fortfarande vet jag inte. Men vi ringde igår. Då lovade sekreteraren att maila oss svaret igår för dikteringen var inte klar och det som var klart nämndes inte jag i. Hon skulle tom prata med professorn så snart hon såg honom och maila efter det. Vi vet fortfarande inget och känner jag sekreteraren rätt får vi inget veta under denna dag heller.
Jag har inget annat ord för detta än psyksik tortyr. Det har fullständigt knäckt mig och jag har svårt att koncentrera mig på annat än väntan och att få ett mail eller telefonsamtal. Kan säga att min läkare faxade professorn i onsdags och hon har heller inte fått något svar. Snacka om kulturkrockar....

TACK alla ni som stötar mig i min väntan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar