Kort om mina senaste år.



onsdag 23 februari 2011

Imorgon Paris x3

Hej igen!

Jag har haft kontakt med mamma varje dag sedan tre dagar tillbaka och allt går bra under omständigheterna. Om inget inträffar så kan hon lämna sjukhuset imorgon, dock behöver hon antagligen stanna i Paris minst en vecka till. Men vi får se hur det utvecklar sig.

Imorgon så träffas vi alla tre syskon i Paris. Jag tror att vi alla tycker att det ska bli skönt att få se henne. Det är lite svårt att smälta att operationen har varit och vad den egentligen innebär för mamma när man deltar på avstånd. Även fast det inte är för nöjen som vi åker dit tror jag att vi kommer att få en bra tid tillsammans. Det är tillfällen som det här då jag tror att man uppskattar och njuter av varandras sällskap som mest. Jag är tacksam att få vara en del av en familj som bryr sig så mycket om varandra.

Egentligen har jag inte så mycket nyheter, jag tror att det är bättre att mamma berättar mer när hon har möjlighet. För att sammanfatta så har allt gått bra och enligt planerna.

Jag vill passa på att nämna hur tacksam jag är för att det finns så många där ute som bryr sig och visar ert stöd genom att läsa denna blogg. Jag vet att det har betytt mycket för mamma att kunna skriva av sig här och dela med sig av sina erfarenheter och vad de innebär för henne och människor runt omkring.  Även med förhoppning att hon kan hjälpa någon på det sätt som andra bloggar har hjälpt henne.

TACK alla läsare, ni betyder mer än vad ni tror 

3 kommentarer:

  1. Tack för att du skriver,är inne på denna sidan varje dag för att följa din mamma,lova att du hälsar henne ifrån mej,kram nenne

    SvaraRadera
  2. Hoppas allt går bra.Hälsa Karin så gott från mig.Chantal

    SvaraRadera
  3. Idag är mamma lycklig som har alla barnen
    hos sig
    hoppas att resan tillbaka går smidit
    du måste längta hem Karin
    Ha det bra ni alla
    Mvh.Marie

    SvaraRadera