Kort om mina senaste år.



torsdag 12 januari 2012

Hur ska det bli med mitt hår?

Tänkte att jag skulle beställt tid att klippa mig nu. Efter mitt läkarbesök fick jag klart lägga det åt sidan för inte betalar jag först en massa pengar för att sedan tappa allt håret igen. Nu vet jag inte än om det blir så men kul är det inte. Eftersom jag fortfarande har känningar av det andra cellgiftet som antagligen aldrig kommer att försvinna är det inte bra att fortsätta med det. Men ännu har jag inte kommit så långt i mina tankar. Det är bara att jag sköt upp klippningen, vilket jag i och för sig är enormt besviken över för inte är min kalufs speciellt vacker och hade mått mycket bra av att fått en genomgång av en professionell sax. Får ta fram peruken igen, men den blev så fel. Känner mig inte alls bekväm med den så den är aldrig använd. kanske kan man klippa till den mera. Men vi får se hur det blir för nu tror jag att "min" sax kommer fram. Tänk vilka märkliga problem man kan få.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar