Kort om mina senaste år.



tisdag 31 januari 2012

Lite farsartat!

Så är det dags för läkarbesök imorgon. Vet inte ens vad jag kan ha att se fram mot och vad resultatet kan tänkas bli så jag funderar inte över det förrän imorgon. Har ingen aning om jag ska vara nervös eller inte. Men denna snurriga vecka tror jag allt hänt. Visat är fortfarande inte klart till Australien. Blir lite konstigt att inte veta om Erika kan åka på söndag eller inte. Det är ju inte så många dagar kvar. Bara att bita samman och hoppas på det bästa. Emelie kan inte inte komma till hennes koloskopi på tisdag så jag får ringa återbud. Visst hade vi kunnat få henne på ett plan med mellanladningar i Prag för en hyfsad summa men eftersom hon fick ena benet i gips från lår till fotknöl kan vi utesluta det. Det är som förgjort med hennes undersökning. Händer inte det ena så händer det andra. Jag menar hur många kunde förutse att Spanair skulle gå i konkurs 10 dagar innan hon skulle flyga hem för att dagen efter spela basket och skada knät så illa att det blir gipsat i minst tre veckor. Det låter lite farsartat av det. Så nu får vi skjuta på koloskopin på obestämd framtid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar