Kort om mina senaste år.



onsdag 13 juni 2012

Glad för det lilla!

Känns fortfarande lite konstigt att det inte blev någon behandling denna vecka: Ny tid är tisdag efter midsommar och det blir alltså bara fyra behandlingar innan jag åker till Barcelona. Men röntgen ska göras innan och jag ska träffa min läkare efter det så jag får veta så behandlingen fungerat annars blir det skiftning när jag kommer tillbaka. Nervöst som vanligt men det är bara att hoppas.
Man ska vara glad för det lilla och det som slagit mig den sista veckan är att jag haft otrolig tur varje gång jag och Selma gjort våra långpromenader. Sol varje gång och om den inte lyst från början har den kommit fram ganska fort. Och det har varit så ljuvligt. Men det kan man kanske inte kalla att man är glad för det lilla, det ha kännts stort när vi varit ute. För varje promenad har det kommit upp mer och mer skrot från lungorna. Hoppas det snart tar slut för min kapacitet att hosta upp det sista är begtränsad och det blir lite jobbigt. Jasg är ju fortfrande rädd att det kan bli lunginflammation.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar