Kort om mina senaste år.



fredag 15 juni 2012

Vetegräspulver!

Måste säga att jag tycker det är extra skönt med ett längre uppehåll med cellgiftrna för alla biverkningar som stickningar i fötter och händer, rinnnde ögon och en kran till näsa är tillräckligt jobbiga ändå. Men jag har hittat Vetegräspulver som jag tror kan vara poisitivt för mig. Det som hände med en gång, eller efter några dagar var att jag sover mycket bättre och har blivit av med huvudvärken. Två av de jobbigaste biverkningarna. Om det beror på vetegräset eller inbillning spelar ingen roll för mig. Jag är helt nöjd som det är. Det man säger om gräset är att det har en stor positiv påverkan på cellgifterna och därmed skulle det få större effekt. Vi får väl se, men helt klart är det ett livsmedel och kan inte skada på något sätt och inte heller påverka negativt. Så jag ska se efter någon månad om hur det fungerar då. Det kan aldrig skada att prova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar