Kort om mina senaste år.



lördag 23 juni 2012

Så mycket god mat under midsommar!

Det är verkligen inte lätt att äta helt hundra procentigt rätt med basisk mat i synnerhet inte när det som till midsommar bjuds på en massa gott. Jag har gjort så gott jag känt att det gott och jag har nog klarat det till kanske sjuttiofem procent de sista två dagarna. Det får jag vara nöjd med och det är jag egentligen. Man måste få unna sig lite extra men det är dags att bli tuffare nu. Nog känns det i magen och jag själv blir uppsvullen. Vilket jag inte riktigt förstår varför det hör samman men så är det. Socker vet jag klart att det gör att vi svullnar men om det är hela sanningen har jag inte helt klart för mig. Nu ska jag skärpa till mig igen och se till att det blir bara anticancermat i synnerhet som det blir en behandlingsvecka framför mig. Och efter det är det dags att packa för Barcelona som just nu har en verklig värmebölja som verkar vara ända till vi kommer, även om det säkert bara kommer gå ner en fyra fem grader och ändå hålla sig över 25 grader i skuggan. Men nu går jag händelserna i förväg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar