Kort om mina senaste år.



onsdag 27 juni 2012

Utan allt det ekekriska i flera dagar!

Har i flera dagar varit utan
 TV, telefon eller Internet. Och så off man blir och det tar ett tag innan man märker hur skönt det verkigen är. Ringde klart Telia och de skickde mig en ny swift eller vad det heter, men nu är jag tillbaka och tur är det så jag kan se Fotbollen och skriva på min blogg.
Två dagar på sjukhuset med fjärde gångens giftbehandling. Igår var jag helt färdig men känner mig ok idag. Hoppas det ska hålla i sig. Nu blir det ett tags uppehåll och den tredje juli blir det mer bestämt till när då eftersomn jag ska träffa läkaren då. Jag ska röntga mig imorgon. Hoppas innerligt att allt ska se bra ut och att man fortsätter prata operation till hösten. Även om jag helst klart önskar att metastaserna ska ha försvunnit allihopa. Nu är det bara att njuta av Barcelona och inte tänka på allt elände och hoppas att biverkningarna ska kännas bättre i värmen. I alla fall luftombytet för även om jag tycker vi har det ok här i Malmö med vädret kan jag inte tycka att det är någon direkt värme. Men ett fästingår är det för jag har ploicket en mass fästningar från selma den senaste tiden. Men tyvärr med den tjocka päls hon har är det inte alltid så lätt att hitta dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar