Kort om mina senaste år.



lördag 30 juni 2012

Upp-och-ner dagar

Ja, nu är behandling avklarad och röntgen gjord. Resultatet skall med tur delges mig på tisdag, vi får se om det blir så. Träffde min läkare när jag var på sjukhuset och berättade att jag hade sen röntgen, men hon lovade ringa efter svar. Annars är besöket inte mycket mening med.
Dagarn har varit väldigt skiftande. Som igår var jag nästan helt borta. Hade ont i magen och var så trött att jag knappt orkade sitta uppe. Idag är det bättre men en lurande huvudvärk som inte slagit ut men ligger där och talar om att jag inte ska vara allt för glad ännu. Men en en och en halvtimmes promenad har jag ändå klarat av och det känns bra för luft och motion är ofta bäsa medicinen mot behandlingarna. Känns som man går bort lite av gifterna, eller svettas ut dem. Igår gjorde regnet att det bara blev korta rundor men idag finns inget att klaga över och nu ska jag ut mera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar