Kort om mina senaste år.



lördag 2 juni 2012

Var tog våren vägen

Var tog våren vägen. Nästan så vinterjackan åker fram igen. Vantar och sjal är ett måste annars kan jag inte hålla i Selmas koppel utan att fingrarna blir förstörda. Kom tillbaka nu snälla värme, det behöver vi alla.
Som det är nu springer vi ut mellan alla regnskurar och jag vill promenera, men det finns inte skuggan till chans att jag kan göra det mer än en kvart åt gången. Nä är jag inne på femte dagen från behandlingen och jag är så enormt trött och har vad jag förr skulle kallas för spänningshuvudvärk. Kanske de är det också. Svårt att koppla av med alla mediciner man får i sig, men ofta försvinner det lite mera om man bara kan vara ute vilket ju inte är perfekt just nu. Men jag hoppas på morgondagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar