Kort om mina senaste år.



tisdag 19 juni 2012

Ryggvärken borta!

Ska berätta något positivt till allt det negativa jag skriver. Tidigare, innan min sista operation, hade jag väldifgt on i vänstra sidan i ryggen. När jag var ute och gick kändes det mer än någonsin och ibland var det riktigt svår värk. Jag frågade min läkare om det kunde bero på en metastas, vilket hon bestämt förnekade. Det fanns ingen möjlighet att det skulle kunna vara någon som tryckte så. Nu kan jag bekräfta att jag inte sedan den andra lungopertionen känt något i ryggen. Har tänkt på det flera gånger när jag varit ute och gått men nu har det gått så pass lång tid så jag nog vågar säga att det var en metastas som gjorde ont. Det är i alla fall borta nu och det känns så mycket bättre med promenaderna. Fantastiskt, tycker jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar