Kort om mina senaste år.



söndag 3 juni 2012

Så var det med njurarna!

Har helt glömt bort att berätta vad man sa om mina njurar. Tänk, hur kan jag glömma det efter att ha gjort tre extra röntgen för att man gjort ena eller andra missen i tillfrågningarna för att kunna få ett svar. Mycket fascinerande, må jag säga. Men svaret är samma som jag fick av min läkares kollega första gången. Det är fel på vänstra njuren men det är inga metastaser. Problemet har uppstått efter min ändtarmsoperation och det är också bekräftat. Jag sa ju själv att det var när jag kom hem från sjukhuset efter den operationen att något inte stämde men jag tänkte det kommer nog att rätta till sig. Nåja, det var ju bästa svaret men att det skulle behövas tre extra gånger med röntgen har jag svårt att acceptera. Det är ju inte helt riskfritt och dessutom hade man mycket väl kunnat göra en eftergranskning istället för att kosta på min ytterligare en omgång strålar. Men nu vet vi detta med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar