Kort om mina senaste år.



tisdag 28 maj 2013

Sömnbrist!

Om man inte får sova normalt under en längre tid blir man lite galen och konstig efter ett tag. Man känner att hjärnan nästan inte fungerar längre. Varje kväll jag lägger mig är jag så trött att jag nästan faller ihop och somnar. Ända till jag släcker lampan. Då är jag hur pigg som helst igen. Efter flera timmars vändande somnar jag till slut och sover en till två timmar och sen är jag klarvaken igen. Med tur somnar jag en eller två timmar till innan jag måste gå upp. Klart det är ok några nätter i sträck men nu har det nog gått en vecka tio dagar.

Jag har klart haft dessa perioder i omgångar tidigare och har sömntabletter hemma men vill egentligen inte helt gärna använda dem. Men nu måste jag, måste få en natts sömn så jag inte är en sengångare hela dagen.Nu hoppas jag att jag vaknar pigg och glad imorgon.


1 kommentar:

  1. Släck inte lampan då :-). Skämt åsido, det är jättejobbigt när man inte sover ordentligt. Jag är inte människa om jag inte sover minst 7 timmar per natt. Hoppas att sömntabletterna hjälper så du får sova i natt. Kram <3

    SvaraRadera