Kort om mina senaste år.



torsdag 30 maj 2013

Vilken överraskning!

Jag hänger fortfarande med och har sovit till och från så det ska säkert bli ordning på sömnen snart igen.

Fick mitt livs största överraskning idag. Jag stod och lagade mat till mig och min ena dotter som lät meddela att hon skulle gå och handla en ny vinflaska till mig eftersom hon nu är uppe i att lånat två och det är snart helg och om hon inte ersätter dessa två kan hon inte låna någon ny heller. Tja, inget konstigt alls. Tösen är imorgon 21 år. Hennes födelsedag som jag tänkte hon klart ska fira med kompisar och vin. En halvtimme senare kommer hon hem och lät meddela att det inte blev något vin samtidigt står hon och fnissar lite så min tanke går med en gång till att hon träffat en kompis på vägen och tagit med hem istället. Men det var inte någon kompis, det var min dotter som hon hämtat. Så glad och överraskad jag blev och har knappt fortfarande hämtat mig från chocken. Hon stannar över helgen så det blir några dagar hemma. Oj vad man vet man saknar dem när de väl är hemma.

Nu blir det en mycket trevligare födelsedag för hemmaboende dottern.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar