Kort om mina senaste år.



onsdag 19 december 2012

Bra dagar, dåliga dagar!

Yes, fick nya tider utan tjafs idag, Tack för det. Fredag blir jag klar knappt en timme innan  min dotter kommer hem och den andra januari fick jag bästa möjliga tid. Egentligen enda tiden som jag kunde acceptera helt och hållet. Så nu ska jag först med min dotter på koloskopi, sedan blir det strålbehandling följt av läkarutlåtande. Det är min sista behandlingsdag och jag tror jag kommer få veta lite om hur jag svarat på strålningen. Efter det åker vi till Lund och tittar på basket och min son. Låter som en typiskt dag som kommer sluta med en rejäl huvudvärk. Men jag är så tacksam att jag fått nya tider och inga sura miner idag. Måste komma ihåg att alla kan ha en dålig dag och en bra dag. Är det första gången man träffar någon kan det vara svårt att avgöra vilket det är för denna någon. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar