Kort om mina senaste år.



söndag 30 december 2012

Gott Nytt År!

Jodå, nu är det bättre men jag är matt och det märks hur mycket ork jag tappat på vägen. Så nu är det äta ofta och lite och flera små promenader som gäller för att så snabbs som möjligt öka på och hämta tillbaka så mycket krafter det bara går. Nu längtar jag dessutom tillbaka till gymemt. Det var ett tag sedan jag hunnit eller orkat gå dit nu, men det kommer snart tillbaka. Får ta ett steg i taget.

Behandling av metasts nummer två är påbörjad och det är nu bara två gånger kvar av strålningen. Sedan tar det minst sex veckor, kanske åtta innan man vet hur det gått. Men jag är positiv inställd och bestämd på att det ska fungera. Inga tumörer ska överleva denna strålning. Man kan bara se en kletig röra, eller något som kan likna en inflammation om man skulle gå efter hur det ser ut nu. Så vi kommer tillbaka till en ny väntan, men jag hade klart inte väntat mig annat.

Men nu:

Ett Riktigt Gott Nytt År
med en önskan att vi 2013 hittar lösningen till cancerns död och ingen mera ska behöva drabbas av denna pest som fördärvar livet för så många i hela världen!

1 kommentar:

  1. Gott Nytt År, Karin! Jag önskar Dig all framgång med Din fortsatta behandling så att metastaserna ger sig och inte kommer tillbaka!

    SvaraRadera