Kort om mina senaste år.



lördag 15 december 2012

Sömn och åter sömn!

Har nog sovit som en stock i natt vilket var ett bra tag sedan sist. Anledningen vet jag inte för jag var nog inte mer trött när jag la mig igår än andra kvällar. I vilket fall vaknade jag med en huvudvärk som kändes som den berodde på att jag sovit tungt. Har fortfarande inte vaknat till ordentligt fast det snart är dags att lägga sig ingen. Men något konstigt känns det som i kroppen och det har nog varat ett tag nu. Det sticker i armar, händer och kroppen blir märklig nästan som jag inte känner det som min egen kropå längre. Antar det är biverkningar som kommer från cellgiftet fast det är ett bra tag sedan sist. Får se hur strålbehandlingen passar in i allt detta, men vad man säger var mina prover bra senast jag tog några så jag väntar väl bara ut tiden och ser vad som händer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar