Kort om mina senaste år.



lördag 16 februari 2013

Carpe diem!

Sådär ja, långpromenad igår och snuva idag. Ska nog hålla mig borta från all offentlighet tills alla förkylningar och influensor av alla sorter börjar klinga av. Har det en gång satt klorna i en är det svårare att komma tillbaka.
Men visst går vi mot ljusare tider. Det märks mer och mer för varje dag. Bara vi kommit igenom februari kommer det kännas mer förhoppningsfullt och förväntansfullt. Jag älskar våren, lite innan vi får vår sommar. Det är så mycket förväntningar i luften och precis som första advent är det lite av väntans tid. Kanske är jag lite tokig här men vår och första advent gillar jag skarpt. Tyvärr går tiden allt för fort till jul är slut och att sommaren är över. Gäller att fånga dagarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar