Kort om mina senaste år.



måndag 18 februari 2013

Vissel och pip!

Nu var jag så glad när jag fick mitt pulmicort och kunde börja andas normalt och hosta och allt skrövs i luftrören försvann. Men säg den lycka som är bestående.  Efter febern och den konstiga bacillen har klart hostan kommit tillbaka rejält. Igår kväll var jag säker på att jag skulle få åka in på sjukhuset idag, men även jag inser att man inte kan åka bara för man är rädd att något annat ska inträffa. Det räcker inte med några dagars hostande och svårigheter men andning. Jag förstår verkligen alla astmatiker och det här med att man ska testa med sugrör. Idag är det lite bättre med luftrören även om det visslar och piper en del. Imorgon ska jag försöka mig på någon aktivitet som kan få luftrören att anstränga sig och kanske öppna upp sig. Hoppas det är bättre än medicinering. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar