Kort om mina senaste år.



onsdag 13 februari 2013

Irriterande så det räcker.

Såja, värsta febern lagt sig och denna konstiga åkoma ska säkert försvinna den med. Om jag förstått det hela rätt är detta vanligt just nu med feber, ont i huvudet och lite diffusa andra symptom, därför är jag lite mindre orolig idag. Hoppas krafterna snart är tillbaka med, bara minsta kraftänsträngning ger mig mjölksyra direkt. Mycket irriterande och mycket påminnande om min inte helt "braiga" kondition.

Datorn arberar vi med och med tur är det inte allt för stort fel på allting. Vi får se till helgen. Under tiden blir det min lilla bärbara dator jag får använda och den är inte snabb den, ska ni veta. Den tänker som en snigel och arbetar som en kommunalarberare (förlåt, jag menar inget illa med det hittar bara inte något bättre ord just nu).

Har säkert skrivit om detta tidigare men jag tycker det är lite märkligt att få tillbaka känsligheten i min hud nu igen. Kom efter sista cellgiftsbehandlingen och vill inte sluta. Det är fruktansvärt irriterande att alla kläder kliar och inget får sitta får hårt åt. Allt blir irriterat och nu får det snart räcka. Kanske är det vintern som påverkar att det stannar kvar kanske är det något annat. Men det måste snart försvinna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar