Kort om mina senaste år.



tisdag 16 juli 2013

Imorgon kanske jag är lite klokare!

Imorgon bär det av till grannstaden Lund. Skönt att snart i alla fall få veta lite hur man tänker sig fortsättningen även om jag inte har för stora förhoppningar åt något håll. Ganska säker tror jag att jag är på att man kan genomföra nano kniven på mig men hur, när och var återstår att få besked på. Eftersom vi är mitt i semestertider har jag heller inga stora illusioner om att det kommer ske inom det närmaste utan väntan kommer säkert följa upp besöket. Det har jag redan räknat med för även om man säger ja ska man kolla sängplatser efter att man vet att det är ok för min del med. Ja, usch vad massa som ska hända innan något riktigt händer om jag för säga så. Som sagt imorgon kanske jag är lite klokare...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar