Kort om mina senaste år.



söndag 28 juli 2013

Röntgen på röntgen!

Naturligtvis har jag inte fått några nya besked från något sjukhus vare sig Malmö eller Lund. Men det kommer klart kännas lite märkligt när jag den 14 augusti ska göra en ny röntgen men fortfarande inte efter tre månader fått något som helst nytt besked om Nano kniven. Men, rimligtvis borde det väl ändå vara så att någon av läkarna reagerar på att inget hänt under hela denna tiden. Klart kommer jag göra någon form av påpekning åt det hållet. Men nu börjar det bli dags att hålla koll på alla röntgentider de skickar mig på. Dt måste redan vara för många och ska man ena veckan skicka mig på ordinarie tre månaders kontrollen och däremellan göra ett antal extra för det nya ingreppet blir det för mycket kan jag nog allt tycka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar