Kort om mina senaste år.



måndag 28 november 2011

Magkänsla!

Idag var jag och Selma ute i det vackra vädret vi fick efter stormen. Som det såg ut längst efter havet! Hela stranden var borta på nästan hela kuststräckan och små insjöar hade bildats uppe i gräset. Selma var mäkta imponerad av havets vågor som slog mot stenarna och vile komma över till oss i gräset. Vi gick i medvind efter kustremsan så det var riktigt, riktigt skönt och lite småmysigt.
Idag skulle alla kompletteringar till Försäkringskassan vara inne, så jag hoppas det kommit fram och ännu mera hoppas jag det skall gå fort och bli ett positivt besked av det. Ringde och pratade med damen som har hand om mitt ärende som berättade att Region Skåne inte brukar vara snabba med svar. Annars hade det gått snabbt och hon lätt ärlig. Med tanke på att det är jul snart lär det garanterat dröja till efter julhelgerna innan de ens kommer titta på mitt fall. Önskar bara att de kunde se hela bilden av mig i ett enda sammanhang och fatta ett vettigt besked.
Har bestämt mig för att lyssna till vad min magkänsla säger mig eftersom jag inte kan få några vägledande ord från läkaren. Min magkänsla säger mig just nu att ta det lungt och avvakta början på nästa år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar