Kort om mina senaste år.



tisdag 1 november 2011

Ändrat tid

Det sägs att jag fick första lediga tid till en kirurg nu på torsdag och att det skulle vara lättare att ändra stomisköterskans tid, vilket jag gjort idag till en halvtimme efteråt. Egentligen hade det nog varit bäst att ändra till en annan dag. Med tanke på att det alltid brukar vara ett positivt besök följt av ett negativt. Men vi ska inte gå händelserna i förväg. Om det blir problem tar vi det då. Nu för stunden får det bli såhär. Och det har gått en helg och en och en halv dag. Det är bara 49,5 timmar kvar till även jag får veta vad som är/varit fel. Spekulerar klart i allt möjligt men det finns ingen mening med.
Hoppas dock att jag väldigt snart ska få svar från min onkolog hur det går med ansökan till Region Skåne för min operation. Jag måste veta snart, snart vad som händer och har bett henne ringa mig i förra veckan men inget har hänt ännu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar