Kort om mina senaste år.



lördag 28 april 2012

Magknipen fortsätter

Lite osäker om magen ska tåla en hel middag på en och samma gång är jag allt och mer än nervös när jag ska äta. Det gör ju så ont med magknipen. Men jag måste ju. Undrar om det kan förvärras av cellgifter? Men det ska jag kanske inte tänka på nu.
Har kommit på att jag är inte lika rosslig i halsen när jag ligger ner som när jag är upprätt. Ska kanske fortsätta ligga hela dygnet. Kom inte ihåg när det försvann från förra gången men säkert får jag hålla på och hosta en vecka till. Andfåddheten är klart värre denna gångne också men det hade ju varit konstigt annars. Jag gör så gott jag kan och försöker ta i lite mera för varje dag. Men hur det än är så flåsar jag som jag vet inte vad så fort jag tar i. Det kommer ta mer än en vecka att bli av med, det är jag säker på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar