Kort om mina senaste år.



fredag 27 april 2012

Oj, vad ont det kan göra.

Inget nytt idag. Har två gånger ringt till mottagningen och frågat om man satt upp någon tid till mig nästa vecka. Inget vet men såklart ska man se är det passar och ringa mig och klart det fanns tid nästa vecka. När ingen återigen rigt mig kvart i fyra ringer jag igen och en irriterad dam säger att jag ska ringa deras automatiska telefonsvarare och prata in vad jag  vill där så ska de riga upp mig. Jodå, även jag begriper att ingen kommer göra detta en fredag eftermiddag. Så jag vet alltså inget om hur det blir och inte heller har jag fått kallelse om min Port a cath. Så bra fungerar detta.
Men det som bekymrar mig är mig mage. Den är verkligen inte bra. Magknip och diarré om vart annat hela vecckan. Vågar knappt äta i alla fall inte mycket på en gång. Läkaren sa att detta kan bero på någon form av sammanväxt efter alla operationer men att det nästan skulle vara omöjligt att se felet på en röntgen så helt enkelt får symtom och fortsättningen utvisa vad det kan vara, men oj vad ont det kan göra. Kan inte stå rak emellanåt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar