Kort om mina senaste år.



onsdag 25 april 2012

Nu händer inget!

Jag lämnade en lapp till sjukhuset och min läkare om förfrågan om det inte gick att göra en ny granskning av mina bilder tagna nu senast och hoppas kunna slippa göra en ny röntgen med sockerlösning som sprutas i i kroppen. jag vet att det har mycket att göra och att det tar sin tid innan man får något svar. Nu är det onsdag och jag har inte fått tid för någon röntgen vare sig till vad som skall hända med min Port a cath eller med sockerlösnings röntgenen eller något annat heller för den delen. Det går långsamt fram (om det alls går framåt). Alltså en vecka har gått och inget har hänt på något håll. Verkligen suveränt. Inte alls så att man som "sjuk" är orolig eller undrar på något sätt. Spelar nog ändå ingen roll hur vana vid blir vid denna väntan, det är jobbigt ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar