Kort om mina senaste år.



måndag 19 november 2012

Idag mår jag bra...

Imorgon är det tid att träffa min nya läkare för andra gången. Hoppas det kommer kännas lika bra efter besöket som det gjorde första gången, men framför allt hoppas jag klart att allt ska vara bra och inget cellgift. Säger han det vet jag inte om jag kommer gå med på det. Känner att jag inte hämtat mig från förra omgången och som jag skrivit tidigare; mycket hellre operation (fast jag hatar allt med det) än gifterna. Har fördrivit dagen med en massa aktiviteter för att slippa tänka så mycket på morgondagen men det är positivt också för det sätter ändå igång positiva vibrationer inom mig. Nu är det bara att vänta på kl 14.30 imorgon. Idag mår jag bra, hoppas läkaren säger samma sak...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar