Kort om mina senaste år.



torsdag 29 november 2012

Vetlanda nästa!

Ingen hund hemma. Hon är på "landet" med min pappa och har det bra eftersom jag ska vara borta över helgen, men oj vad det blir tyst och tråkigt här hemma. Vi saknar henne en massa, men det innebar att jag istället för att gå en promenad med henne för dels motion och dels frisk luft tog jag cykeln och cykla några mil. Då märks det hur dålig kondition jag egentligen har. Känns inte lika mycket när man går på gymmet och det har jag aldrig riktigt förstått skillnaden med. Men så är det. Det blir till att träna mer och mer effektivt med pumpträning och så om jag verkligen vill komma upp i min vanliga kondition, men jag tror jag nöjer med att ta det lite i taget. Så nu bär det av till Vetlanda och det ska bli spännande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar