Kort om mina senaste år.



söndag 11 november 2012

Röntgendags!

Kommer precis hem från en underbar promenad i Bokskogen, men oj så trött man blir från all den härliga skogsluften. Känns som man fått en hel vitaminspruta med näring som samtidigt gör att man vill sova en frisk härlig powernap och vakna upp med all energi i världen. Tänk vad en promenad och frisk härlig luft kan göra mot oss.

Imorgon är det redan dags för röntgen.Tankarna maler klart redan på allt vad det kan visa och inte visa. Men det spelar ingen roll med morgondagen besked får jag först den 20. Även om tiden dit verkar lång idag vet jag att det kommer gå snabbt, för lika mycket som jag vill få svar är jag klart rädd för svaret. Så det är bäst att hålla sig kall till närmaste framtiden just nu. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar