Kort om mina senaste år.



onsdag 28 november 2012

Kul med arbete!

Jag hade nästan glömt bort hur kul det verkligen är att arbeta. Den sista tiden har jag tagit på mig en del uppgifter och så kul det är att få göra något vettigt om dagarna. Men jag förstår verkligen varför man ska arbetsträna. Huvudet ska hänga med i alla svängarna och det gör de nog hyfsat bra i alla fall men det tar ett bra tag längre tid att få saker gjort idag än tiden innan. I alla fall känns det som jag behöver semester och det kommer jag nog få några dagar fredag till söndag när jag ska åka på Friskvårdskurs men sedan längtar jag efter att fortsätta och träna mer och mer för varje dag och se hur mycket jag klarar och orkar med. Är rädd för att det inte blir så mycket men då är det skönt att det inte är helt tidsbestämda uppgifter jag gör just nu. Stressad av mig själv och prestationsångesten som kommer, varför måste man vara så duktig inför sig själv. Det räcker med att bara vara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar