Kort om mina senaste år.



onsdag 10 april 2013

Dela erfarenheter?

Har läst en hel del olika bitar i boken; Överlista din cancer. Jag har skummat igenom en del och annat har fastnat hos mig. Jag vill rekommendera den till alla som är öppna för nytänkande och hur man under många, många år resonerat om cancer i olika länder och världsdelar under tusentals år. I vissa fall ger den en aha, tänk och i andra kan man bli lite konfunderad.
Mitt förslag är att man ändå läser den och därefter bestämmer sig för om den ger något eller inte. Mycket intressanta delar kan jag lova samtidigt som jag ett tag tänkte att det är propaganda för att skriva en bok för att kunna marknadsföra ett preparat. Men ju mer jag tänkte och ju mer jag läste allt annat ändrade jag uppfattning.

Jag gick alltså från att vara riktigt kritisk till mer och mer positiv  efter att ha gjort lite mera efterforskning om trovärdigheten av vissa tips och dieter. Upp till dig vad du vill men boken är klart skriven även i förebyggande syfte.

Är det någon av er som köpt boken och vill dela med sig av sina åsikter hade jag tyckt det varit kul att höra?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar