Kort om mina senaste år.



onsdag 17 april 2013

TRX för första gången!

Provade TRX på gymmet för första gången i går. Jag fastnade direkt för det, super kul! Hoppas jag kommer kunna fortsätta med det. Sen var det en kvarts vila och så starta mitt Indoor walking pass. Båda passen är bara en halvtimme långa och ligger efter varann så det är bara att köra.
Jag blir starkare och starkare för varje dag (hoppas jag i alla fall). Men jag vågar inte styrketräna eftersom man varnar för det när man har cancer. Varför vet jag inte men det kan inte vara fel om man använder sin egen kroppsvikt, eget resonemang som kan vara rätt och kan vara fel.
Efter igår bestämde jag mig för att jag inte bryr mig om vilket utan jag kommer fortsätta. Så förfärligt underbart skönt att kunna röra på sig att jag nästan får ångest av att tänka på att läkaren kanske säger att jag inte mår bra. Märklig obalans här med upp och ner på känslorna om vad som komma skall på tisdag. Ena stunden är jag helt säker på att allt kommer vara bra och nästa tänker jag att jag inte får vara för självsäker för då kanske det är dåligt bara därför. Dumma tankar men de kommer alltid inför läkarbesök.

Vill länka till ett gammalt klipp från Youtube även om jag såg det för ett år sen är det verkligen fortfarande aktuellt:http://www.youtube.com/watch?v=6M7LTutIh-U&feature=youtu.be


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar