Kort om mina senaste år.



tisdag 16 april 2013

Som jag trodde!

Ja som jag trodde var det ingen bra dag att ta prover på idag eftersom man inte vet hur längre kontrasten stannar kvar i kroppen och kan kanske ge lite missvisande resultat. Det vill jag klar inte . Därför får jag ta mig till läkarvårdscentralen istället. Men det kan vara bra det med för jag behöver nog få spolat power porten, om nu sköterskan har tid att göra det då. Hon kan ta proverna samtidigt. Får ringa och höra om det skulle vara ett alternativ.

Pratat med sekreteraren som bokar tider idag och hon var klart också lite bekymrad. Han, min läkare jag haft de senaste gångerna är inte i Malmö förrän vecka 19 igen och jag vill INTE vänta med röntgensvaren i fyra veckor. Men vi bestämde att jag skulle träffa denna läkaren nu och om vi inte hann med allt eller om det var något vi inte kunde diskutera med varandra fick jag antingen säga till läkaren att boka ny tid till min ordinarie eller kan jag ringa dagen därpå till henne jag pratade med idag och då försöker hon hjälpa mig med en tid, antingen på telefon om det skulle räcka eller ett nytt möta. Så nu är det bara att avvakta tisdag och hoppas på bra besked, men det är klart jag ska ha det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar